Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Ζωή είσαι μικρή

- Ζωή είσαι μικρή.
- Δεν είμαι μικρή. Είμαι απλά νέα. Γι’ αυτό εμπνέω μια βιασύνη. Να προλάβω να συμπεριλάβω στα πλάνα μου τα πάντα.
- Νέα, ε; Έτσι εξηγείται που είσαι φοβισμένη. Νέα και άμαθη.
- Ξεχνάς πως έχω 6 δισεκατομμύρια ψυχές να προσθέτουν εμπειρία στις στιγμές μου; Είμαι πιο ώριμη απ’ όλους τους νέους συγκεντρωμένους.
- Αν είσαι τόσο ώριμη, γιατί δολοφονείς όποιον σ’ έχει δική του;
- Δεν υπάρχει δόλος. Είμαι απλά φονική. Κανείς δε ζει για πάντα. Έτσι λέει το Σχέδιο.
- Πες μου γι’ αυτό το Σχέδιο! Ποιος το έβγαλε; Πού θα βρεθώ όταν πεθάνω; Πώς ήρθα; Πότε θα φύγω; Τι κάνω εδώ; Γιατί υπάρχω;
- Δε γίνεται να μάθεις.
- Μυστικοπαθής μας βγήκες.
- Μυστηριώδης. Δέξου το πως δεν αποκαλύπτω τα πριν και τα μετά μου.
- Είσαι λίγο παρανοϊκή, το ξέρεις;
- Είμαι ψευδαισθητική. Δεν το κάνω όμως για μένα.
- Αλλά για ποιον;
- Σου δίνω τη δύναμη να πλάθεις σενάρια για τον κόσμο. Εσύ δεν ήσουν που ζήτησες να τον αντιληφθείς;
- Χάρη μου κάνεις δηλαδή;
- Δε φταίω εγώ. Είναι στη φύση μου να ‘μαι χατιρική.
- Εγώ για αναποφάσιστη σε κόβω.
- Έχεις Ελεύθερη Βούληση να με βλέπεις όπως θες. Αυτή ακριβώς είναι η χάρη που σου κάνω.
- Δεν μπορείς δηλαδή να διαλέξεις εσύ και πέταξες τη μπάλα σε μένα.
- Κάθε άλλο! Είμαι πολύ ξεκάθαρη. Τις προτιμήσεις μου στις δείχνω κάθε μέρα. Τι φταίω αν δεν προσέχεις τα σημάδια;
- Σε συμφέρει αυτή η οπτική.
- Με βρίσκω ηθική που αδικώ αυτούς που το επιτρέπουν.
- Εγώ επιφανειακή θα σ’ έλεγα..
- Δικαίωμά σου. Είμαι τόσο επιφανειακή όσο ο καθρέφτης που κοιτάζεις.
- Τίποτα πρωτότυπο δεν έχεις να μου πεις;
- Γνήσια με νοιάζει να ‘μαι. Να είναι αυθεντικές οι ανατροπές μου.
- Απολαμβάνεις το σόου τελικά.
- Είναι στη φύση μου να είμαι θεαματική. Παράσταση η ζωή σου, σινεμά τα τελευταία σου λεπτά. Παίξε εσύ το ρόλο που ονειρεύτηκες κι άσε τα υπόλοιπα σε μένα.
- Είσαι ένας μύθος δηλαδή;
- Αντιθέτως, είμαι ιστορική. Γι’ αυτό σας κάνω μάρτυρες των όσων μου συμβαίνουν.
- Όλα γύρω από σένα θέλεις να γυρίζουν.
- Αυτό που λες δε βγάζει νόημα. Ξέχασες πως είμαι λαοκρατική; Αν δε σας αρέσω, αλλάξτε με. Μη ρίξετε την ψήφο εμπιστοσύνης.
- Νομίζεις είναι εύκολο; Γίνεσαι προκλητική.
- Καθόλου προκλητική, απλώς τολμηρή.
- Δε δίνεις πολλά περιθώρια, όμως.
- Όσα αρκούν για να επιλέξεις αν θ’ αρπάξεις τις ευκαιρίες που προσφέρω.
- Είσαι ζαβολιάρα, είναι περαστικές αυτές οι ευκαιρίες.
- Είμαι ζωηρή και το απολαμβάνω. Τόση ενέργεια έχω, διαρκώς κινούμαι. Τι φταίω εγώ αν δε θέλεις να αλλάξεις κι αφήνεις να χαθούν μέσα απ’ τα ίδια σου τα χέρια;
- Γίνεσαι επιθετική.
- Είμαι πράγματι βίαιη ανά στιγμές. «Κλοτσάω» όταν αγνοείς πόσο αξίζω.
- Πώς είσαι τόσο σίγουρη ότι έχεις σημασία;
- Αν δεν είμαι αξιόλογη, τότε πώς όλοι αναφέρουν τ’ όνομά μου;
- Απλά είσαι κοινή για όλους, τίποτα παραπάνω.
- Είμαι όντως οικουμενική. Δεν το λες και τίποτα.
- Επιτέλους παραδέχεσαι ότι ανήκεις στους ανθρώπους.
- Όχι ακριβώς. Είμαι δημόσια επειδή δεν αποτελώ ιδιοκτησία κανενός, όχι αντιστρόφως.
- Αφού εμείς σε ορίζουμε, τι λες;
- Είμαι κυρίαρχη. Τους νόμους που με εξουσιάζουν δεν μπορείς να τους αγγίξεις.
- Τους νόμους της φύσης εννοείς;
- Δεν περιορίζομαι σ’ έναν πλανήτη. Είμαι συμπαντική. Έχω το γονίδιο των εκρήξεων που μ' έφεραν εδώ.
- Ναι, όμως αλλιώς ξεκίνησες κι αλλού έχεις καταλήξει…
- Φυσικά. Είναι επιλογή μου να είμαι προοδευτική. Εξελίσσομαι πάντα και παντού.
- Κι εμείς τι είμαστε; Τα πιόνια αυτής σου της πορείας;
- Δε βλέπω πιόνια, μονάχα όργανα.
- Το ίδιο κάνει, πάψε να παίζεις με τις λέξεις!
- Δεν είναι το ίδιο! Τα όργανα βγάζουν μουσική κι εκφράζουν τον παλμό μου. Είμαι να ξέρεις ρυθμική.
- Δυσνόητη είσαι κατά βάση. Μια μέση λύση δε σου κάνει;

- Πες με υπερβολική. Προτιμώ τα άκρα από τη μετριότητα με την οποία θες να με συγκρίνεις…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έχεις κι εσύ Λόγο