Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Καταλλήλως Ακατάλληλα

Τα πιόνια λογομαχούν`
θέμα διαβούλευσης ο ίδιος ο χαμός μου.
Εγώ είμαι δίπλα. Κι όμως, είμαι ακόμα μακριά.
Τη φωνή της αλήθειας διχάζουν οι παραισθησιογόνες μου αντιλήψεις.
Όνειρο διττής σημασίας.
Στάθηκα στις λέξεις με το στίγμα
κι αναίρεσα κάθε αντεγραμμένη μου ερμηνεία.
Αγνοώ αν έρχεσαι σα φίλος ή αν τάχα πλησιάζεις με απειλή.
Όποτε απευθύνεσαι στα άγρυπνα κομμάτια της ψυχής μου,
πρώτα πονάω που φτύνεις τα κοιμισμένα μου εγώ.
Παρανάλωμα πυρός οι μεταφράσεις.
Η ταραχή της διασπασμένης προσοχής έκαψε τακατάλληλα κλειδιά`
πού είν' οι παύσεις;

Πάλι ξανά απ'την αρχή,
ώσπου να γίνει πράξη η θεωρία.
Θαμμένη η ανάμνηση μιας άτοπης ανάγκης.
Τον κρεμασμό απ' τα θανατερά σου χείλη
απέτρεψε η ασφάλεια της απουσίας.

Ανάμεσα των δυο προσώπων, μια ερώτηση προκύπτει...
-Ποιος ακάλυπτος καθρέφτης θέλει να μας χωρίσει;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έχεις κι εσύ Λόγο