Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Ευδαίμων






Είμαι στις φωνές των παιδιών..
όταν ακούω μικρά να γελούν, χαίρομαι κι εγώ σαν παιδί.
Είμαι στα γαβγίσματα των σκύλων..
όποτε έχει πανσέληνο, κάτι αναστατώνει την καρδιά μου.
Είμαι στο λόγο των τρελών..
μέχρι κι οι παραλογισμοί έχουν τη λογική τους.
Είμαι στο τέλος και στην αρχή:
όταν αγκαλιάζονται τα εγώ μου, χαιρετίζω το άγνωστο.
Είμαι στα μονοπάτια της γης`
οι εκ διαμέτρου αντίθετοι δρόμοι ενώνονται σ' ένα σπιράλ.
Είμαι στα σημεία του ορίζοντα..
κάνω το σταυρό μου που κουβαλάω τον κόσμο μέσα μου.
Είμαι στην ουτοπία της αλλαγής`
επιθυμώ τον παράδεισο, 
αλλά φοβάμαι ν'αφήσω αυτούς που με κολάζουν.
Είμαι στον ανθρωπάκο του Ράιχ και στον υπεράνθρωπο του Νίτσε..
διαγωνίζομαι τον εαυτό μου: ψάχνω ποιος είμαι κι όταν με βρω, με ξεπερνάω.
Είμαι στη συνύπαρξη της ύπαρξης`
υπάρχω σημαίνει υπηρετώ την Αρχή μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έχεις κι εσύ Λόγο