Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Όλοι Εσύ

*σας έχω σε κύκλο κ περιφέρομαι γύρω σας*
Εσύ με νευρίασες.
Εσύ με έβγαλες εκτός εαυτού.
Εσύ έγινες ξαφνικά ο εχθρός.
Εσύ έπαψες να αισθάνεσαι αγάπη.
Εσύ άρχισες να κινείσαι υπόγεια.
Κι εσύ.. εσύ δεν είχες καν το θάρρος να μου δώσεις εξηγήσεις.
Εσύ πίστεψες πως δε θα καταλάβω.
Εσύ υπερανέλυσες τον κόσμο μου.
Εσύ κατέκρινες τη διαφωνία μου.
Εσύ φοβήθηκες ότι θα σ'επηρέαζε ο τρόπος που μ' επηρεάζεις.
Κι εσύ.. εσύ δεν είχες καν το θάρρος να μου τις ζητήσεις.
Εσύ με έδιωξες από κοντά σου.
Εσύ φέρθηκες σαν να μην αξίζω πια το σεβασμό σου.
Εσύ με κοίταζες με δεύτερες σκέψεις.
Κι εσύ.. εσύ δε λιγοψύχησες μπροστά μου;

*μπαίνω μέσα στον κύκλο σας*

Όλοι οι "Εσύ" μου δείξατε ένα χώρο της καρδιάς μου`
χωρίς εσάς, δε θα'ξερα ότι υπάρχει.

*στο κέντρο του κύκλου σας γυρίζω γύρω από μένα*

Σ'ευχαριστώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έχεις κι εσύ Λόγο