Σάββατο 28 Μαΐου 2016

Σε θαυμάζω

Κ ας μην έχεις ιδέα το πόσο. Αυτό με κάνει να σε θαυμάζω περισσότερο. Αυτό -και το ότι ξυπνάς και κοιμάσαι όντας εσύ. Είτε το ξέρεις είτε όχι, είσαι ο εαυτός σου. Όχι ως επιπλέον δικαιολογία να μένεις ο ίδιος, αλλά ως ευκαιρία να εξελίσσεσαι. Αυτό είναι που με μάγεψε πάνω σου. Το ενδιαφέρον για την αλληλεπίδρασή σου με τον άλλο. Τους περαστικούς, τους γνωστούς, κάθε μορφή ύπαρξης. Σε νοιάζει. Τον κουβαλάς μέσα σου. Σε πνίγει το δίκιο του, σε γεμίζει η χαρά του.. τον νιώθεις. Στηρίζεις την απόφαση ν’αντιμετωπίζει τις προκλήσεις όπως ορίζει το εσωτερικό του παιδί. Εμπνέεσαι απ’τον τρόπο που ενώνει τ’αντίθετα, δημιουργώντας συνείδηση. Αναγνωρίζεις την ευλογία της προσφοράς του στον κόσμο. Προσπαθείς να ομορφαίνεις το καθημερινό του ταξίδι.

Σε θαυμάζω λοιπόν.

Και δεν μπορώ να το κρύψω. Αυτό μου δίνει θάρρος να σε γνωρίσω. Αυτό -και το ότι ξυπνώ και κοιμάμαι μαζί σου. Είτε το νιώθεις είτε όχι, είμαι στο πλάι σου. Όχι ως λόγος να μένεις στο ίδιο σημείο, αλλά ως συγχρονισμός στη μεταμόρφωση. Αυτό είναι που σ’έφερε στο δρόμο μου. Το ενδιαφέρον ν’αντικρίσω τον κόσμο. Τους σκοτεινούς, τους ξεκάθαρους, κάθε πτυχή αλήθειας. Με νοιάζει. Τον τρέφω μέσα μου. Με κυριεύει η ελπίδα του, με προκαλούν οι επιλογές του.. τον συναισθάνομαι. Αποφασίζω να δώσω το λόγο στην εσωτερική μου πυξίδα. Εμπιστεύομαι τον τρόπο που χαράζει πορεία, εξερευνώντας κάθε κατεύθυνση. Εκτιμώ το δικαίωμα στη ζωή κι όποιον αναλαμβάνει την ευθύνη του. Είναι το χρέος μου απέναντί σου, να χτίζω έναν καλύτερο κόσμο.
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έχεις κι εσύ Λόγο