Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Το Έδαφος

Βλέπω.
Η φλόγα στα μάτια μου στροβιλίζεται επικαλούμενη την απάντηση που μου ζητάς, μα δεν θα τη πάρεις από εμένα. Στην έδωσα κάποτε κι ακόμα να την δεις. Δεν σε συμφέρει, δεν μπορείς να την δεχτείς από εμένα, δεν είμαι εγώ το κλειδί σου.

Δύναμη.
Μου δίνεις εξουσία γιατί δεν επιλέγεις τη δικιά σου από λίστα με δικαιολογίες που κανείς ποτέ δεν πίστεψε κι όποιος τις πίστεψε καταστράφηκε στη δίνη τους. Γλύφω αυτή τη δύναμη με διαβολικό πόθο μέχρι να σκοτώσω τις ψεύτικες ελπίδες σου. Στάζεις από ηδονή και γίνεσαι ακόρεστος στον πόνο που ζητάς με την ελπίδα να είναι η εξιλέωσή σου.

Αλήθεια.
Το τελευταίο ψέμα που φοβάσαι έρχεται να γκρεμίσει το έδαφος που στέκεσαι. Το άγνωστο σε αναζητά να τηρήσεις τον όρκο που αποφεύγεις. Για το καλό σου όλα γίνονται και καταριέσαι που σου συμβαίνουν αυτά που ζήτησες, γιατί δεν ήσουν συγκεκριμένος τότε, και τώρα πήρες το μάθημα αλλά όχι με τον τρόπο που φανταζόσουν αλλά με εκείνον που φοβόσουν. Τόσο πολύ έτρεφες τα σκουλήκια στο μυαλό σου.

Καλά να πάθεις, είσαι εκεί που "έπρεπε" να είσαι και τα κατάφερες μια χαρά.
Το σύμπαν λατρεύει την ειρωνεία.

Άνοιξε τα μάτια σου και άκου.

Αν επιλέγει κάποιος άλλος για σένα, τότε αυτό είναι η επιλογή σου.
Αντιμετώπισέ την ή άλλαξέ την.

Είσαι καλά και καλά να πάθεις!
Αν δεν είσαι, καλά να πάθεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έχεις κι εσύ Λόγο