Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Ποιος Είμαι


Διαπερνάς μαύρες τρύπες διαστάσεων
ανασηκώνεις απόκρυφα πέπλα`
κλεφτές ματιές ύπαρξης.
Ψευδαισθήσεις δοχείου
σηματοδοτούν το ταξίδι.

Βαθιά αντανάκλαση,
εσωτερική αναζήτηση...
συνείδηση ή νοημοσύνη;
Ποιος είμαι, αν αφαιρέσω το εγώ;
Περισυλλογή και φαντασία
χορεύουν ρυθμικά στη σιωπή.
Πνεύμα ή μήπως ψυχή;

Αδιάφορες αποκρίσεις σε ανούσιες ερωτήσεις`
ανύπαρκτοι αριθμοί μεταφέρουν μηνύματα
που κωδικοποιήθηκαν στη μέση του χρόνου...
μνήμες από ένα υπερπέραν του εδώ και του τώρα

Προσέγγιση κι απομάκρυνση
οδηγούν συγχρονισμένα στη σύνδεση
Το τίποτα του παντού γεννιέται απ'τα πάντα του πουθενά
εγκυμονώντας ήδη την αλήθεια του ψέματος

Κατέληξα.
Δε με νοιάζει ποιος είμαι, αρκεί να αφαιρέσω το εγώ.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έχεις κι εσύ Λόγο