Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Μήλα


Υπόγεια ή προκλητικά;
Απωθημένα ή απορίες;
Αλλαγή ή διαφορά;
Ρητορικές οι ερωτήσεις.

Οι Αλήθειες καταδικάζονται στο ανολοκλήρωτο.
Οι υποχθόνιες ενέργειες έγιναν θεός σου.

Ποιος προφητεύει και ποιος προσπαθεί να ελέγξει;
Η προσπάθεια είναι κατάρα.
Λέξεις κενές` κανείς δεν τις νιώθει.
Ή μήπως όχι;
Μήπως εσύ;

"Μου κάνεις κακό".
"Ή δύναμη είναι δική σου. Κι οι επιλογές. Κι οι αποφάσεις".
"Γιατί ζεις στο ψέμα;" ρώτησε το παρελθόν μου.
"Μόνο εκεί μπορώ να σε βρω", είπες πριν φύγεις.

Σε μισώ. Σ'αγαπώ. Σε νιώθω.

Πώς σταματάει;
Πώς ξεκινάει;

Τι είναι αυτό που διστάζεις να πεις;
Καθαρές πράξεις, ξεκάθαρα λόγια.
Χρησιμότητες που ξέχασες να αξιοποιείς.

Είμαι βοήθεια μόνο όσο θέλω.
Είσαι κενό. Είσαι πληγή.

Βρήκες την ψευτιά μου, τώρα πάρτε δρόμο.
"Στα τσακίδια", μ'ακούς;
Αυτά σου πρέπουν, μ'αυτά θα μείνεις.
Κατάρες: μαύρα πουλιά επιστροφής.

Κι εσύ ακόμα να μου πεις τη στιγμή σου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έχεις κι εσύ Λόγο